Kraj

Dr. Oetker planuje wsparcie marketingowe marki Rigga

Dr. Oetker zmienił opakowania mrożonych zapiekanek sprzedawanych pod marką Rigga. Nad nową szatą graficzną produktu pracował zespół konsultantów Studia DN....

Dr. Oetker zmienił opakowania mrożonych zapiekanek sprzedawanych pod marką Rigga. Nad nową szatą graficzną produktu pracował zespół konsultantów Studia DN. Zapiekanki (bułka z farszem) są dostępne w trzech smakach: wegetariańskim, z szynką i z pieczarkami, w cenie ok. 2,20 zł. W tym roku Dr. Oetker zamierza zmienić strategię dotyczącą wsparcia reklamowego pizzy mrożonej, przenosząc akcent z marki premium – Ristorante, którą promował ostatnio, na markę value for money – Rigga. Aleksandra Kochanowska odpowiadająca za działania marketingowe w Dr. Oetker nie ujawniła jednak szczegółowych planów dotyczących wsparcia marketingowego marki Rigga. – Może to być kampania telewizyjna, ale równie dobrze promocja konsumencka – powiedziała. Działania kreatywne dla Ristorante prowadziły do tej pory agencja NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction OMD. W ub.r. wartość całego rynku pizzy mrożonej wyniosła 98 mln zł (źródło: Dr Oetker). Dr. Oetker ma 33-proc. udział (biorąc pod uwagę marki Rigga i Ristorante) w tym rynku. Inni ważni gracze to Orkla Foods, Iglotex i Freiberger Polska oraz producenci lokalni. (MKS)