Dr. Oetker zmienił opakowania mrożonych zapiekanek sprzedawanych pod marką Rigga. Nad nową szatą graficzną produktu pracował zespół konsultantów Studia DN. Zapiekanki (bułka z farszem) są dostępne w trzech smakach: wegetariańskim, z szynką i z pieczarkami, w cenie ok. 2,20 zł. W tym roku Dr. Oetker zamierza zmienić strategię dotyczącą wsparcia reklamowego pizzy mrożonej, przenosząc akcent z marki premium – Ristorante, którą promował ostatnio, na markę value for money – Rigga. Aleksandra Kochanowska odpowiadająca za działania marketingowe w Dr. Oetker nie ujawniła jednak szczegółowych planów dotyczących wsparcia marketingowego marki Rigga. – Może to być kampania telewizyjna, ale równie dobrze promocja konsumencka – powiedziała. Działania kreatywne dla Ristorante prowadziły do tej pory agencja NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction OMD. W ub.r. wartość całego rynku pizzy mrożonej wyniosła 98 mln zł (źródło: Dr Oetker). Dr. Oetker ma 33-proc. udział (biorąc pod uwagę marki Rigga i Ristorante) w tym rynku. Inni ważni gracze to Orkla Foods, Iglotex i Freiberger Polska oraz producenci lokalni. (MKS)