Zagranica

Accenture Interactive ma unowocześnić komunikację Watykanu

Nowy, spójny system komunikacji cyfrowej działać będzie pod szyldem Vatican News.

Accenture Interactive ma unowocześnić komunikację Watykanu

Zadaniem Accenture Interactive będzie ujednolicenie dotychczasowych niezależnych kanałów watykańskiego Ministerstwa Komunikacji (Vatican News, Vatican Media i Radio Vaticana Italiana) oraz stworzenie spójnej tożsamości Kościoła Rzymskokatolickiego w mediach cyfrowych. 

Alessandro Diana, szef Accenture Interactive Italy, poinformował “Adweek’, że agencję wybrano bez przetargu sześć miesięcy temu. 

Nowy, przygotowany już przez Accenture Interactive portal Vatican News (obecnie w fazie beta) został uruchomiony w niedzielę 17 grudnia – dzień 81. urodzin papieża Franciszka. Dostępny jest w sześciu wersjach językowych (angielska, francuska, niemiecka, włoska, hiszpańska i portugalska). Dostarcza ponad 2 miliardom katolików z całego świata bieżące informacje na tematy związane z Watykanem i religią katolicką, pozwala zapoznać się z harmonogramem papieża Franciszka, a także posłuchać podcastu.

(AdWeek)