Przetargi

Starcom wygrał budżet aparatów cyfrowych Samsung Digimax

Firma K-Consult Sp. z o.o. z Gdyni, która od listopada ub.r. jest generalnym importerem i dystrybutorem aparatów fotograficznych koreańskiego Samsunga...

Firma K-Consult Sp. z o.o. z Gdyni, która od listopada ub.r. jest generalnym importerem i dystrybutorem aparatów fotograficznych koreańskiego Samsunga w Polsce, po przeglądzie ofert wybrała dom mediowy Starcom do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych linii cyfrowych aparatów fotograficznych Samsung Digimax. Do tej pory K-Consult planowanie i zakup mediów prowadził we własnym zakresie. Robert Silski, odpowiedzialny w K-Consult za komunikację i public relations, mówi, że w finale Starcom rywalizował z trzema innymi domami mediowymi (ich nazw klient nie ujawnia). Budżet, jakim K-Consult dysponuje na reklamę Digimax w mediach, to kwota rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Starcom ma zaplanować najbliższą pięciomiesięczną (od kwietnia do sierpnia) kampanię prasową (być może również outdoorową) oraz jej drugą, jesienno-zimową fazę. Umowę ze Starcomem podpisano na ten rok z opcją jej przedłużenia. Kreację i adaptację materiałów reklamowych tak jak do tej pory dystrybutor aparatów Samsunga będzie wykonywał we własnym zakresie. (MB)