Kraj

Kasia Moś i zespół The Chance ponownie dla Link4

Ubezpieczyciel kontynuuje format wykorzystywany od 2014 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFsuramQ0IQQ%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 (Grupa PZU) 24 grudnia ruszyło z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych. Po raz kolejny w jego reklamie występuje piosenkarka Kasia Moś w towarzystwie zespołu The Chance.

W najnowszej reklamie ubezpieczyciel promuje swój projekt oparty na telemetrii pod nazwą “Kasa Wraca”. Dzięki współpracy z producentem nawigacji NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.

Reklama, podobnie jak poprzednie, została utrzymana w stylistyce największych przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane na potrzeby reklam ubezpieczyciela. Po raz pierwszy Link4 podjął reklamową współpracę z Kasią Moś w 2014 r. i kontynuuje ją do dziś. Do tej pory mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. Tym razem widzowie mogą usłyszeć śpiewającą Kasię Moś i The Chance w hitowym numerze Roxette – „Sleeping in my car”.

Dotychczas z programu telemetrycznego Link4 skorzystało blisko 8 tys. osób, które przejechały ponad 8,7 mln km. Ostrożniejsi na drogach kierowy uzyskali średnio 560 zł premii. Ubezpieczyciel zapewnia, że ci, którym nie udało się otrzymać nagrody z powodu bardziej ryzykownego stylu jazdy, nie muszą się martwić podwyżkami ceny polisy w następnym okresie. W takich przypadkach korzystanie z aplikacji nie będzie miało żadnego wpływu na wyliczenie poziomu składki.

Kreacje reklam Link4 z Kasią Moś i The Chance przygotowuje agencja reklamowa Red8, a media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.