M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear Polska rozpoczęła cztery kampanie dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica

Serwis Dzienny | 30 marca 2005, 00:00

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Kampania prowadzona w telewizji, prasie,...

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Kampania prowadzona w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze wspiera działania promocyjne prowadzone dla poszczególnych marek, zaplanowane do końca kwietnia br. Jak mówi Dominika Kraśko, dyrektor marketingu grupy, głównym celem kampanii jest przypomnienie kierowcom, że firma oferuje pod swoimi czterema markami pełną gamę opon letnich dostosowanych do wszelkich rodzajów samochodów. Brand Goodyear jest prezentowany poprzez jedną z najpopularniejszych opon tej marki - HydraGrip. Marka jest sponsorem programów i filmów w telewizji, prowadzone są też działania reklamowe w radiu i prasie hobbystycznej, lifestyle'owej i motoryzacyjnej, a także na nośnikach outdoorowych (billboardy i plandeki ciężarówek). Dodatkowo marka Goodyear zaangażowała się we współpracę z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Marka Dunlop jest reklamowana w głównych stacjach telewizyjnych, a w TVN Turbo jest sponsorem kilku programów. W prasie (motoryzacyjnej i lifestyle'owej) kampania Dunlopa informuje o promocji sprzedażowej. Reklama pojawia się też w radiu (m.in. RMF FM i Radiostacja), multipleksach, internecie, a dodatkowo na kortach tenisowych i squashowych. Kampania Fuldy obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4), prasę motoryzacyjną, lifestyle'ową i kobiecą - podstawą komunikacji jest najnowsza opona Carat Exelero. Z kolei w przypadku marki Dębica komunikacja opiera się na pokazywaniu nowej opony Navigator2. Dębica prezentowana jest w prasie sportowej i motoryzacyjnej oraz na billboardach. Prowadzone są także rozbudowane działania BTL-owe (m.in. POS, współpraca z programem lojalnościowym PKN Orlen - Vitay). Kampania Dębicy potrwa do czerwca br. Media do wszystkich kampanii zaplanował i kupił Universal McCann. Kreację przygotowywała Saatchi & Saatchi, a dodatkowo w prace nad kampaniami reklamowymi marek Dunlop i Fulda były zaangażowane także S4 i Banah Group. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,