M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Katarzyna Kacprzak | 3 stycznia 2018, 06:00

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

od lewej: M. Ejsmond, W. Putrzyński
od lewej: M. Ejsmond, W. Putrzyński
Marcin Ejsmont zastępuje Annę Roman-Plutę na stanowisku dyrektora strategii w agencji Change Serviceplan.
Ejsmont z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Pracował w agencjach Brain i Grey Group, a ostatnio jako planning director w J. Walter Thompson. Jest również konsultantem państwowych projektów komunikacyjnych m.in. dla MillwardBrown w ramach zleceń Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marek i komunikacji dla licznych kategorii biznesowych, pracował m.in. dla takich marek, jak: Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, FoodCare, KGHM, Lotos, mBank, Play, Plus czy Wedel.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,