M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polmos Białystok będzie promował napoje RTD Absolwent Mixt

Serwis Dzienny | 30 marca 2005, 00:00

Polmos Białystok SA, jeden z wiodących na polskim rynku producentów napojów alkoholowych, przygotował po raz pierwszy wsparcie promocyjne swoich napojów...

Polmos Białystok SA, jeden z wiodących na polskim rynku producentów napojów alkoholowych, przygotował po raz pierwszy wsparcie promocyjne swoich napojów w kategorii RTD (ready-to-drink) marki Absolwent Mixt. Od 1 kwietnia br. do końca czerwca będzie prowadzony konkurs konsumencki. Za wysłanie SMS-em kodów umieszczonych pod kapslami Mixta konsumenci będą mogli wygrać: nagrodę główną samochód osobowy Smart, 200 telefonów komórkowych Nokia, 100 odtwarzaczy MP3 Thompson Lyra i 10 tys. innych nagród gwarantowanych (o mniejszej wartości). Na zlecenie producenta promocję tę realizuje firma MCM Consulting z Kalisza, z którą Polmos współpracował już poprzednio kilkukrotnie przy okazji wcześniejszych promocji Absolwenta. Jak powiedział Roman Jóźwiak, kierownik marketingu Polmosu Białystok, jest to pierwsza promocja napoju Absolwent Mixt od jego wprowadzenia do sprzedaży w maju ub.r. Udziały sprzedażowe Mixta w kategorii RTD, jak przyznaje Jóźwiak, są niewielkie, ale producent liczy, że wraz z rozpoczynającym się sezonem i dzięki tej promocji i w ramach wzrostu całej kategorii sprzedaż Absolwent Mixt wzrośnie. Absolwent Mixt to napój niskoalkoholowy (5,6 proc. obj.), sprzedawany w butelkach 0,3 l, produkowany na bazie wódki. Absolwent to obok Żubrówki główna marka wódki białostockiego Polmosu. Swoje produkty w kategorii RTD sprzedają m.in.: Diageo (pod marką Smirnoff Ice), Bols (Bols Fusion), Sobieski Dystrybucja (Sobieski Impress) czy Bacardi-Martini (Bacardi Breezer) oraz Hamako Polska (importująca takie marki jak: Vodka Cruiser, Vodka Mudshake oraz Bourbon & Cola). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,