M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RECMA: osiem największych przetargów stanowiło 37 proc. globalnych budżetów

Maciej Florek | 3 stycznia 2018, 06:00

Domy mediowe zmieniły m.in. firmy AB InBev czy PSA.

W ubiegłym roku doszło do wielu znaczących zmian w relacjach między marketerami a domami mediowymi. Osiem największych przetargów zadecydowało aż o 37 proc. globalnych budżetów analizowanych przez firmę RECMA. Największy przetarg, który jednak nie dotyczył polskiego rynku, przeprowadził AB InBev (898 mln dol.), wybierając Dentsu. Drugi przetarg rozpisał PSA, właściciel marek Peugeot i Citroen, który wybrał MediaCom (przetarg dotyczył również Polski). Agencje zmieniły także firmy: Sprint (USA), P&G (Nordics & local), Bristol – Myers Squibb (global).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,