Zagranica

BDDP & Fils Paryż rozpoczyna kampanię dla Marks & Spencer

Paryski oddział agencji BDDP & Fils rozpoczyna we Francji swoją pierwszą kampanię reklamową dla brytyjskiego potentata handlowego Đ firmy Marks...

Paryski oddział agencji BDDP & Fils rozpoczyna we Francji swoją pierwszą kampanię reklamową dla brytyjskiego potentata handlowego Đ firmy Marks & Spencer. BDDP & Fils wygrała ten budżet pod koniec ub.r., jego wartość szacowana jest na 2,5 mln USD. Kampania medialna będzie wspierana działaniami marketingu bezpośredniego przygotowanymi przez paryską agencję Tequila (również należącą do grupy Omnicom). We Francji Marks & Spencer posiada 18 placówek, jest to największa liczba poza granicami Wielkiej Brytanii. Kampania skierowana będzie przede wszystkim do młodych odbiorców, początkowo będzie prezentowana jedynie w tytułach prasowych, w połowie kwietnia pojawi się też na billboardach.