M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 5 stycznia 2018, 06:00

Nowe osoby w dziale client service agencji.

Roksana Kałużna
Roksana Kałużna
Do działu client service Ogilvy & Mather dołączyły nowe osoby: Roksana Kałużna (account director), Paulina Gurgul (account supervisor), Agata Kowalczyk (senior account executive) oraz Agata Lenartowicz (junior account executive).

Roksana Kałużna, która objęła stanowisko account directora, przeszła do Ogilvy z grupy DDB. W Gutenberg Networks Warszawa oraz DDB & Tribal przez ostatnie trzy lata obsługiwała klientów z branży FMCG. Wcześniej pracowała w agencji Crazy Mouse oraz zdobywała doświadczenie jako brand manager w branży fashion.

Paulina Gurgul dołączyła do zespołu jako account supervisor. Doświadczenie zdobywała w Young & Rubicam, DDB & Tribal, Leo Burnett, Hoven i One Production. Pracowała dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Samsung, Żywiec Zdrój, Danone, UPC, Grupa Lotos i XTB.

Agata Kowalczyk – senior account executive – zanim dołączyła do Ogilvy, pracowała w Dragon Rouge, gdzie była odpowiedzialna za obsługę firm Mondelez, PepsiCo, Bahlsen, Nutricia, Carlsberg, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w EG+ Worldwide/TBWA (obsługa HP w regionie EMEA) i Cheil Poland.

Stanowisko junior account executive objęła Agata Lenartowicz, która ma trzyletnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywane w Biurze Podróży Reklamy. W tym czasie pracowała przy projektach dla marek Tymbark, Dekoral, Almatur, Szlachetna Paczka i Dada.

Czytaj więcej na temat: