M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZL przygotował reklamy nowych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong

Serwis Dzienny | 30 marca 2005, 00:00

Tetley Polska prowadzi kampanię telewizyjną nowych aromatyzowanych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong. Reklama podkreśla walory smakowe produktu i siłę...

Tetley Polska prowadzi kampanię telewizyjną nowych aromatyzowanych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong. Reklama podkreśla walory smakowe produktu i siłę jego aromatu. Spot telewizyjny przygotowała agencja PZL. Jego stylistyka wpisuje się we wcześniejszy film reklamowy opisujący herbatę Tetley, w którym wykorzystano porcelanowy serwis. Tym razem historia rozgrywa się na porcelanowych filiżankach. Kampania prowadzona w stacjach TVP, TVN Siedem, TV4 i Tele 5 potrwa do końca kwietnia br. Media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. Tetley Polska jest liderem segmentu earl grey, z udziałem wartościowym na poziomie 42 proc. Segment earl grey stanowi 5 proc. udziałów wartościowych i ilościowych całego rynku sprzedawanych w Polsce herbat, którego wartość szacuje się na blisko 1,2 mld zł, a ilość na 29 tys. ton (źródło: Tetley Polska). Obecnie firma rozszerza asortyment herbat czerwonych i zielonych, a także wymienia portfel herbat owocowych. Opakowania nowego asortymentu herbat również przygotował PZL. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,