Kraj

Eden Springs zamierza podwoić udziały rynkowe wśród klientów indywidualnych

Firma Eden Springs Poland, jeden z dostawców wody bezpośrednio do biur i gospodarstw domowych, zamierza w tym roku podwoić swoje...

Firma Eden Springs Poland, jeden z dostawców wody bezpośrednio do biur i gospodarstw domowych, zamierza w tym roku podwoić swoje udziały w segmencie klientów indywidualnych, który obecnie stanowi ok. 15-20 proc. ogółu klientów firmy (reszta to klienci korporacyjni). W tym celu przygotowano intensywne działania reklamowe z wykorzystaniem telewizji, prasy, internetu i kina, które prowadzone są pod hasłem “U źródeł raju”. Kampanię zaplanowano na kilka miesięcy, a kanały komunikacji będą ulegać zmianie w zależności od tego, jaki będzie odsetek osób reagujących na reklamę w poszczególnych formach przekazu. W reklamie pojawia się m.in. numer infolinii, pod którą można zamówić dostawę wody do domu (38 l wody w dwóch butlach z ceramiczną podstawką kosztuje 57 zł brutto) oraz informacja na temat walorów wody i jej dostępności. Kreację kampanii przygotował zespół agencji Locomotiva. Według raportu Zenith International wielkość całego rynku wody oceniana jest w Polsce na 1,9 mld l, z czego rynek dostarczania wody bezpośrednio do domu i biura stanowi 17 proc. ilościowo, tj. 330 mln l. Dynamika wzrostu wynosi ok. 7-10 proc. rocznie. Według Małgorzaty Biernackiej, marketing directora Eden Springs Europe, firma Eden Springs Poland ma ok. 30 proc. udziałów w rynku, a lider na rynku Dar Natury ok. 52 proc. Eden Springs Poland istnieje od 10 lat. Spółka należy do międzynarodowego koncernu Danone Springs of Eden, w którym Danone posiada ponad 50 proc. udziałów. (MKS)