M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Powrót Winony Ryder w kampanii L'Oreala

( red. ) | 9 stycznia 2018, 06:00

Nowa kampania wystartowała podczas rozdania Złotych Globów.

L'Oreal wystartował w Stanach Zjednoczonych z nową kampanią produktów do pielęgnacji włosów marki Evive. Kampania z udziałem aktorki Winony Ryder miała odsłonę podczas gali rozdania Złotych Globów. Za kreację spotu reklamowego odpowiada McCann. Uczynienie bohaterką popularnej, ale nie najmłodszej aktorki Hollywood, występującej w obsadzie m.in. "Stranger Things", to wielka zmiana w strategii komunikacji marki produktów do pielęgnacji włosów z portfolio L'Oreala.
W ubiegłym roku Ryder podczas rozdania Złotych Globów była nominowana do nagrody w kategorii najlepsza aktorka serialowa – po raz pierwszy od 23 lat, kiedy została uhonorowana Złotym Globem w 1994 r. za rolę w "Wieku niewinności".
W kolejce do reklamowania marki stoją kubańska kompozytorka i piosenkarka Camilla Cabello i afroamerykańska aktorka Aja Naomi King. L'Oreal chce jednak wykorzystać wielki comeback Winony Ryder w związku z jej rolą w serialu "Stranger Things", która może częściowo przykryć efekt skandalu z 2013 r., kiedy to Ryder została przyłapana na próbie kradzieży w jednym ze sklepów w Beverly Hills. L'Oreal chce również podnieść sprzedaż Evive – w ub.r. sprzedaż produktów z portfolio marki spadła o 10 proc., do 133,3 mln dol. w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , ,