Wystartowała kampania reklamowa brytyjskiej marki Eve Sleep. Kampania ma zdradzać sekrety dobrego snu. W spocie zatytułowanym “Wstawaj zawsze prawą nogą” promowane są korzyści płynące z głębokiego snu, a także wskazywane zagrożenia wynikające z jego braku.
Jest to druga kampania marki na terenie Polski od momentu debiutu spółki na londyńskiej giełdzie w maju 2017 r. Działania skupione będą na telewizji, przy jednoczesnym wsparciu aktywnościami w sieci oraz mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada brytyjska agencja Accelerator, spot wyreżyserował zaś Tim Bullock z Blink Productions. Film wykorzystuje humor, podkreślający niebezpieczeństwa wynikające z braku snu. Bohater wideo przechodzi przez szereg nieszczęśliwych zdarzeń, ma symptomy zmęczenia czy nawet wyczerpania: od problemów z koncentracją, przez napady głodu, po podatność na emocje. Jego towarzyszem jest kot, który częściowo pada ofiarą humorów niedospanego właściciela. W ostatniej scenie odtwórca głównej roli zasypia błogim spokoju na materacu Eve. Towarzyszy mu głos z offu, informujący o studniowym okresie próbnym na ten produkt.
Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.