M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała kampania reklamowa Black Energy Drink

Katarzyna Woźniak | 10 stycznia 2018, 06:00

Marka FoodCare z intensywnymi działaniami w mediach pod hasłem "Win the Game".

Wystartowała kolejna faza działań rozległej kampanii reklamowej dla marki Black Energy Drink z portfolio FoodCare. Działania realizowane są pod hasłem "Win the Game" i wystąpiły w niej zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.
Działania w ramach kampanii 360 stopni rozpoczęły się w drugiej połowie grudnia. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylighty. Można je oglądać w Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu. Firma zaktywizowała działania trade, które dostały wsparcie w postaci materiałów POS i gadżetów z wizerunkiem gwiazd LFL.
Działaniom tym towarzyszy limitowana edycja puszek Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r., na którym również znalazły się zdjęcia pięknych gwiazd LFL wraz z komunikacją konkursową.
Kampania telewizyjna ruszyła 8 stycznia i składa się z 15-sek. spotu wizerunkowego oraz billboardów sponsorskich. Kampania nastawiona jest na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Reklamy emitowane są w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych należących do obu stacji i kanałach tematycznych TVP. Intensywne działania zaplanowano również w internecie, w tym w social mediach.
Na specjalnej stronie internetowej odbywa się konkurs konsumencki, będący uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi nawet pojedynczej puszki napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej, uczestnicy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta. Nagrodami dodatkowymi są vouchery na wydarzenia meczowe LFL. Konkurs ruszył 1 grudnia 2017 r. i potrwa do końca lutego. 
Kampanię w zakresie kreacji spotów TV oraz digitalu (w tym aktywacji konkursowej) przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała zaś agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń. KV kampanii i design promocyjnej puszki powstał we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu FoodCare. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Autorem logotypu wydarzenia jest Paweł Chwedczuk/ProPolska.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,