M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Platforma NC+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

Katarzyna Kacprzak | 10 stycznia 2018, 06:00

Do przetargu zostały zaproszone agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.

NC+ rozstrzygnęła rozpisany w listopadzie 2017 r. przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki. Havas Warsaw została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia br.

W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych w kanałach online i offline, egzekucję działań marketingowych oraz bieżącą obsługę 360 stopni.  

Platforma NC+ podpisze również osobną umowę projektową z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt, która brała udział w ogłoszonym przetargu, na mocy której agencja będzie realizowała dla platformy NC+ wybrane projekty komunikacyjne. Do przetargu zostały zaproszone agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.

Za dotychczasową obsługę platformy NC+ odpowiadała 2012 Agency.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,