Kraj

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ff-Yt1PBNqKM%22%7D
Serwis ogłoszeń nieruchomości Otodom powraca z kampanią wizerunkową. Ponownie będzie można zobaczyć spot, który emitowany był już we wrześniu i październiku 2017r. 

Kampania jest emitowana w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP, oraz w blisko 100 stacjach tematycznych i potrwa do końca lutego. Spot wyświetlany będzie również w kinach Cinema City, Helios i Multikino, na platformach VoD, w serwisach Facebook i YouTube. Koncept kreatywny i scenariusz stworzyła agencja Syzygy Warsaw. Za produkcję spotu odpowiada Tofi Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy UM (IPG Mediabrands).