Kraj

EL2 przygotowała akcję promocyjną dla przewoźnika Eurolines

Agencja marketingu mobilnego EL2 w ramach współpracy z przewoźnikiem autokarowym Eurolines Polska przygotowała konkurs SMS-owy, który rozpocznie się 1 kwietnia...

Agencja marketingu mobilnego EL2 w ramach współpracy z przewoźnikiem autokarowym Eurolines Polska przygotowała konkurs SMS-owy, który rozpocznie się 1 kwietnia 2005 r. i potrwa do końca miesiąca br. Konkurs ma na celu promocję programu Karta Stałego Klienta Eurolines-Kumulacja zniżek, związanie klienta z marką poprzez darmowe przekazanie kart stałego klienta osobom zainteresowanych promocją, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku europejskiego przewoźnika na rynku polskim. Ponadto dzięki zastosowaniu mobile marketingu istnieje możliwość precyzyjnego zmierzenia wyników kampanii prowadzonej na zewnętrznych nośnikach reklamowych. Warunkiem udziału w konkursie jest wysłanie SMS-a aktywującego. Po zarejestrowaniu każdy z uczestników otrzyma SMS-a powitalnego zawierającego potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady konkursu oraz pytanie konkursowe. Pytanie będzie zawierało kilka odpowiedzi, z których tylko jedna będzie poprawna. Zwycięzcami zostaną osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Każdego dnia 60 osób zostanie nagrodzonych kartą stałego klienta Eurolines. Nagroda uprawnia do zniżki przy zakupie biletu na przejazdy międzynarodowe rozpoczynające się w Polsce w ramach wybranych połączeń z oferty Eurolines Polska. Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone na citylightach na terenie całego kraju. Ponadto zostanie uruchomiona strona internetowa, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat konkursu. (JP)