Kraj

PZU: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki

Dzień po prezentacji nowej strategii ubezpieczyciel startuje z dużą kampanią wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHAySdlArmaE%22%7D
Grupa PZU, największa w kraju i regionie grupa ubezpieczeniowo-bankowa, dzień po prezentacji nowej strategii “Nowe PZU – więcej niż ubezpieczenia” startuje z dużą kampanią wizerunkową pod hasłem: “PZU  – Życie w Twoich rękach”.

Jej celem ma być budowa nowego wizerunku PZU – jako towarzystwa ubezpieczeniowego, które działa we wszystkich najważniejszych dla klientów obszarach i towarzyszy im na wszystkich jego etapach. W nowej kampanii PZU chce pokazać uczucia, które towarzyszą ponad 18 mln jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę.

– Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej – podkreśla Magdalena Kicińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Kampania potrwa do 28 lutego br. Będzie prowadzona w telewizji (dwa spoty: 30- i 45-sekundowy), w prasie, internecie (formaty displayowe, wideo, mailingi) oraz w kinie (spoty 60-sekundowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, spot wyreżyserował Arni Asgeirsson, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy UM.

Tagi