Grupa PZU, największa w kraju i regionie grupa ubezpieczeniowo-bankowa, dzień po prezentacji nowej strategii “Nowe PZU – więcej niż ubezpieczenia” startuje z dużą kampanią wizerunkową pod hasłem: “PZU – Życie w Twoich rękach”.
Jej celem ma być budowa nowego wizerunku PZU – jako towarzystwa ubezpieczeniowego, które działa we wszystkich najważniejszych dla klientów obszarach i towarzyszy im na wszystkich jego etapach. W nowej kampanii PZU chce pokazać uczucia, które towarzyszą ponad 18 mln jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę.
– Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej – podkreśla Magdalena Kicińska, dyrektor biura marketingu PZU.
Kampania potrwa do 28 lutego br. Będzie prowadzona w telewizji (dwa spoty: 30- i 45-sekundowy), w prasie, internecie (formaty displayowe, wideo, mailingi) oraz w kinie (spoty 60-sekundowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, spot wyreżyserował Arni Asgeirsson, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy UM.