Kraj

4fun.tv planuje ekspansję na nowe rynki, rozwijanie dystrybucji i projektu Hydepark

Interaktywny kanał telewizyjny 4fun.tv zapowiada ekspansję na kolejne rynki. Niebawem będą to Czechy, a potem m.in. Węgry i Rumunia. -...

Interaktywny kanał telewizyjny 4fun.tv zapowiada ekspansję na kolejne rynki. Niebawem będą to Czechy, a potem m.in. Węgry i Rumunia. – Zwracają się też do nas z zapytaniami osoby z Turcji, Włoch, Finlandii, Holandii i Ukrainy – dodaje Dariusz Stokowski, CEO 4fun.tv. Kanał chce również rozwijać sieć dystrybucji, pomimo iż ma już podpisane umowy z prawie wszystkimi największymi sieciami kablowymi i obiema platformami cyfrowymi. – Przyszedł czas na rozmowy z mniejszymi sieciami i rozwijanie przekazu za pośrednictwem telefonii komórkowej – dodaje Stokowski. Ważnym elementem strategii jest też zwiększanie świadomości marki. Mają w tym pomóc dwie tegoroczne kampanie – wizerunkowa i produktowa. Z aktywnością marketingową łączy się też projekt Hydepark. W wybranych centrach handlowych (a latem w kurortach) instalowane będą obrandowane tzw. communication stations, w których za pośrednictwem kamer można nagrać swoją wypowiedź, która trafi na antenę 4fun.tv. Telewizja 4fun.tv ruszyła w lutym ub.r. Projekt ma formułę telewizji interaktywnej opartej na zintegrowanej komunikacji pomiędzy kanałem TV, telefonem komórkowym i internetem. Program można oglądać na ekranie telewizora, komputera i telefonu komórkowego. Zdaniem Dariusza Stokowskiego stacja zrealizowała zakładane cele strategiczne związane z budowaniem zasięgu technicznego (3 mln gospodarstw). Według AGB Polska w br. (do 29 marca, grupa 4+) AMR – średnia oglądalność minutowa – 4fun.tv wynosiła 5,1 tys. widzów. (PM)