Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, m.in. pod marką Warka, rusza z jej nową kampanią reklamową. Działania będą prowadzone w telewizji (spot emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych), w internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.
Kreację komunikacji stworzyła agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcja Platige Image. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Kreacja utrzymana jest w klimacie poprzednich produkcji, z właściwym dla marki humorem. Tą kampanią producent postanowił przypomnieć konsumentom o wariancie Warki Strong (dwusłodowe piwo: słód pilzneński odpowiada za piwną goryczkę, słód prażony nadaje zaś słodkawy smak i bursztynową barwę).