Kraj

Warka wraca na ekrany w nowej kampanii

Tym razem promowany jest wariant Warka Strong.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FChXAAnrkPTA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, m.in. pod marką Warka, rusza z jej nową kampanią reklamową. Działania będą prowadzone w telewizji (spot emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych), w internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.

Kreację komunikacji stworzyła agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcja Platige Image. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Kreacja utrzymana jest w klimacie poprzednich produkcji, z właściwym dla marki humorem. Tą kampanią producent postanowił przypomnieć konsumentom o wariancie Warki Strong (dwusłodowe piwo: słód pilzneński odpowiada za piwną goryczkę, słód prażony nadaje zaś słodkawy smak i bursztynową barwę).