Zagranica

Pepsi powraca do Cindy Crawford

Modelka z okazji 120. rocznicy powstania marki ponownie występuje w reklamie napoju, a Pepsi wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań retro i pop-upy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpKN77NjWXxg%22%7D
Marka napoju Pepsi obchodzi 120. urodziny. Z tej okazji zaprasza ponownie do współpracy modelkę Cindy Crawford i wprowadza na rynek limitowaną serię retro puszek, a w USA proponuje pop-upy. Reklama z udziałem modelki miała pierwszą odsłonę w 1992 r. Za kreację reklamy odpowiadała agencja BBDO.
Globalna kampania “Pepsi Generations” rozpoczyna się w lutym podczas Super Bowl z nową reklamą telewizyjną “To jest Pepsi” z udziałem Crawford i jej syna Presleya Gerbera. Na początku lutego w Minneapolis powstanie pop-up, w którym będzie można oglądać eksponaty związane z historią marki.
Kampania będzie prowadzona przez cały 2018 r. na 55 rynkach całego świata i obejmie cały portfel Pepsi, w tym Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Diet Pepsi. Pepsi poinformowało jednak, że kampania nie będzie miała odsłony w Wielkiej Brytanii.
Czasowo Pepsi “wskrzesza” też dawne opakowanie – produkty z nimi związane będą dostępne na wybranych rynkach.

(Campaign)