M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi powraca do Cindy Crawford

( red. ) | 16 stycznia 2018, 06:00

Modelka z okazji 120. rocznicy powstania marki ponownie występuje w reklamie napoju, a Pepsi wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań retro i pop-upy.

Marka napoju Pepsi obchodzi 120. urodziny. Z tej okazji zaprasza ponownie do współpracy modelkę Cindy Crawford i wprowadza na rynek limitowaną serię retro puszek, a w USA proponuje pop-upy. Reklama z udziałem modelki miała pierwszą odsłonę w 1992 r. Za kreację reklamy odpowiadała agencja BBDO.
Globalna kampania "Pepsi Generations" rozpoczyna się w lutym podczas Super Bowl z nową reklamą telewizyjną "To jest Pepsi" z udziałem Crawford i jej syna Presleya Gerbera. Na początku lutego w Minneapolis powstanie pop-up, w którym będzie można oglądać eksponaty związane z historią marki.
Kampania będzie prowadzona przez cały 2018 r. na 55 rynkach całego świata i obejmie cały portfel Pepsi, w tym Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Diet Pepsi. Pepsi poinformowało jednak, że kampania nie będzie miała odsłony w Wielkiej Brytanii.
Czasowo Pepsi "wskrzesza" też dawne opakowanie – produkty z nimi związane będą dostępne na wybranych rynkach.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,