Marka napoju Pepsi obchodzi 120. urodziny. Z tej okazji zaprasza ponownie do współpracy modelkę Cindy Crawford i wprowadza na rynek limitowaną serię retro puszek, a w USA proponuje pop-upy. Reklama z udziałem modelki miała pierwszą odsłonę w 1992 r. Za kreację reklamy odpowiadała agencja BBDO.
Globalna kampania “Pepsi Generations” rozpoczyna się w lutym podczas Super Bowl z nową reklamą telewizyjną “To jest Pepsi” z udziałem Crawford i jej syna Presleya Gerbera. Na początku lutego w Minneapolis powstanie pop-up, w którym będzie można oglądać eksponaty związane z historią marki.
Kampania będzie prowadzona przez cały 2018 r. na 55 rynkach całego świata i obejmie cały portfel Pepsi, w tym Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Diet Pepsi. Pepsi poinformowało jednak, że kampania nie będzie miała odsłony w Wielkiej Brytanii.
Czasowo Pepsi “wskrzesza” też dawne opakowanie – produkty z nimi związane będą dostępne na wybranych rynkach.
(Campaign)