Agnieszka Rożewska objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży “Wysokich Obcasów”, sobotniego dodatku “Gazety Wyborczej” (Agora SA). Jest to nowe stanowisko w strukturach sprzedaży “Gazety”. “Wysokie Obcasy” dotąd nie miały własnego działu sprzedaży. Tytuł obsługiwali handlowcy odpowiedzialni za branże tematycznie najbliższe “Wysokim Obcasom”. – Choć nazwa wskazuje, że dział będzie ściśle związany z “Wysokimi Obcasami”, to nasza działalność nie ograniczy się tylko do tego dodatku. Chcemy zaspokajać potrzeby reklamowe klientów z branż: zdrowie, kosmetyki, odzież, wnętrza, proponując pełną ofertę “Gazety Wyborczej”. Decyzję tę podjęliśmy w odpowiedzi na oczekiwania klientów, jako kolejny krok w konsekwentnej polityce firmy zmierzającej do kompleksowej, szybkiej i fachowej obsługi klientów – powiedziała Agnieszka Rożewska. Jej zespół liczy w tej chwili siedem osób. W zdecydowanej większości są to handlowcy doświadczeni w strukturach “Gazety”. Kierownikiem sprzedaży w dziale sprzedaży “Wysokich Obcasów” została Joanna Kowalczyk, wcześniej również kierownik sprzedaży w dziale sprzedaży “Gazety”. Agnieszka Rożewska do tej pory była zastępcą dyrektora działu sprzedaży “Gazety”. Z Agorą związana jest od 14 lat. (KP)