Kraj

Agnieszka Rożewska została dyr. nowego działu sprzedaży "Wysokich Obcasów"

Agnieszka Rożewska objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Jest to nowe stanowisko w...

Agnieszka Rożewska objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży “Wysokich Obcasów”, sobotniego dodatku “Gazety Wyborczej” (Agora SA). Jest to nowe stanowisko w strukturach sprzedaży “Gazety”. “Wysokie Obcasy” dotąd nie miały własnego działu sprzedaży. Tytuł obsługiwali handlowcy odpowiedzialni za branże tematycznie najbliższe “Wysokim Obcasom”. – Choć nazwa wskazuje, że dział będzie ściśle związany z “Wysokimi Obcasami”, to nasza działalność nie ograniczy się tylko do tego dodatku. Chcemy zaspokajać potrzeby reklamowe klientów z branż: zdrowie, kosmetyki, odzież, wnętrza, proponując pełną ofertę “Gazety Wyborczej”. Decyzję tę podjęliśmy w odpowiedzi na oczekiwania klientów, jako kolejny krok w konsekwentnej polityce firmy zmierzającej do kompleksowej, szybkiej i fachowej obsługi klientów – powiedziała Agnieszka Rożewska. Jej zespół liczy w tej chwili siedem osób. W zdecydowanej większości są to handlowcy doświadczeni w strukturach “Gazety”. Kierownikiem sprzedaży w dziale sprzedaży “Wysokich Obcasów” została Joanna Kowalczyk, wcześniej również kierownik sprzedaży w dziale sprzedaży “Gazety”. Agnieszka Rożewska do tej pory była zastępcą dyrektora działu sprzedaży “Gazety”. Z Agorą związana jest od 14 lat. (KP)