Kraj

Kolejna kampania marki Plush

Operator promuje powiększone pakiety danych w ofercie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWHQV5eK8L4g%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), reklamuje w kampanii swoją drugą markę – Plush, promując powiększone nawet do 50 GB pakiety na transmisję danych.

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends. Scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek, a film reklamowy wyreżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny TFP (producent Ryszard Kłosowski), a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Vizeum.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.