M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grycan nie planuje kampanii reklamowej w sezonie lodowym

Serwis Dzienny | 31 marca 2005, 00:00

Producent lodów Grycan nie planuje w tym roku działań reklamowych z użyciem mediów. W ewentualnej promocji wykorzysta co najwyżej ogłoszenia...

Producent lodów Grycan nie planuje w tym roku działań reklamowych z użyciem mediów. W ewentualnej promocji wykorzysta co najwyżej ogłoszenia w prasie branżowej, żeby przypomnieć o swoim istnieniu. Firma skupia się na inwestycjach w produkty i rozwoju sieci sprzedaży. Grycan jest marką istniejącą od ub.r. Brand należy do Zbigniewa Grycana, twórcy i wcześniejszego właściciela marki Zielona Budka. Lody Grycan są pozycjonowane w segmencie premium, ich sprzedaż odbywa się poprzez polskie sieci handlowe i tradycyjne sklepy. Firma posiada także sześć własnych stoisk: 3 w warszawskim centrum handlowym Arkadia i po jednym w Galerii Kazimierz w Krakowie i w Geant w Poznaniu oraz firmową lodziarnię przy ul. Puławskiej w Warszawie. Grycan produkuje wyłącznie lody familijne, w przyszłości planuje także sprzedaż lodów do gastronomii. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,