Unilever wybiera AnalogFolk jako agencję digitalową dla swoich marek żywnościowych na terenie Wielkiej Brytanii. Obsługa obejmuje opiekę nad markami Marmite, Knorr, Pot Noodle, Hellmann’s, Colman’s i Bovril.
Po wygranym przetargu AnalogFolk będzie jedyną cyfrową agencją, która będzie współpracować z tymi markami w Wielkiej Brytanii, zastępując około 20 innych agencji, które dotychczas obsługiwały powyższe marki. Kompetencje agencji obejmują więc całą kategorię jednego marketera. Konsolidacja budżetu ma być wynikiem strategii zwiększenia wydajności i oszczędności w obszarze działań reklamowych.
AnalogFolk po raz pierwszy rozpoczął współpracę z Unileverem w 2016 r. Obecnie obsługuje różne marki z portfolio, nie tylko spożywcze, w tym pełną kategorię produktów do włosów (Tresemme, VO5, Toni & Guy, Nexxus).
We wrześniu 2017 r. AnalogFolk wprowadziła na rynek TasteFace w ramach kampanii Marmite Gene. Projekt polegał na mierzeniu w czasie rzeczywistym odczuć konsumenta podczas spożywania produktu.
(Campaign)