Kraj

Lubella startuje z nową kampanią

Kreację przygotowała agencja GPD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FICwp7B4LWO0%22%7D
Wystartowała kampania marek z portfolio Lubelli, której właścicielem jest wadowicki Maspex. Spot podkreśla, że zbożowymi produktami marki można raczyć się przez cały dzień – od płatków śniadaniowych po różne warianty makaronów. Za kreację spotu odpowiada GPD, za zakup mediów do końca stycznia – Mindshare, od lutego – Starcom.