Kraj

Kompania Piwowarska powtórzy akcję "Dwa szybkie Żubry"

Teraz startuje z kampanią teaserową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc9n9ofc8wOg%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Żubr, po raz trzeci zrealizuje akcję sprzedażową pod hasłem “Dwa szybkie Żubry”. W ub.r. akcja trwała od 1 marca do 15 września, a na nagrody producent przeznaczył 23,8 mln zł (6 mln puszek piwa). Jaka będzie wartość tegorocznej puli nagród, marketer jeszcze nie ujawnia, na razie startuje jedynie z teaserową kampanią (5-sekundowe spoty w TV i internecie). Akcję wspierają spoty radiowe i działania w mediach społecznościowych.

Kreacją reklam dla tej marki zajmuje się agencja PZL, produkcją – Oto Film i Platige Image, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Zenith.