Zagranica

Arla Foods ogłasza przetarg na obsługę marki Anchor

Dotychczasowa agencja - Creature - nie bierze udziału w przetargu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8q4bdyfovnU%22%7D
Arla Foods, właściciel marki masła Anchor, ogłosił przetarg na obsługę reklamową brandu na terenie Wielkiej Brytanii. Dotychczas budżetem opiekowała się agencja Creature, która nie bierze udziału w przetargu.
Startują m.in. agencja Mother i WCRS. Mother już odpowiada za jedną z marek z portfolio Arli –  sera Castello, a w latach 1999-2003 WCRS obsługiwał właśnie Anchor.
Creature wygrało brytyjski przetarg na obsługę reklamową marki w 2014 r. – wówczas budżet wynosił ok. 4 mln funtów. Bohaterami kampanii były m.in. futrzaste stwory zwane Hugglerami.

(Campaign)