Zagranica

Nestle wykorzystuje hasło zdrowego odżywiania w relaunchu marki Rowntree

Nestle jest pierwszą firmą w Wielkiej Brytanii, która zreformowała politykę produktową w kontekście problemu zagrożenia otyłością i niezdrowym jedzeniem wśród...

Nestle jest pierwszą firmą w Wielkiej Brytanii, która zreformowała politykę produktową w kontekście problemu zagrożenia otyłością i niezdrowym jedzeniem wśród dzieci. Dowodem na to, że koncern zmienił postępowanie, jest relaunch marki słodyczy Rowntree, pod którą występują takie brandy jak Fruit Gums, Fruit Pastilles, Jelly Tots i Tooty Frooties. Zmieniono im formułę, rezygnując ze sztucznych kolorów i smaków. Produkty zawierają wyłącznie prawdziwe soki owocowe. Relunch marki kosztował 8 mln funtów. Latem wystartuje kampania reklamowa odmienionego brandu, którą przygotuje agencja JWT. Produkty Rowntree będą sprzedawane pod hasłem “Rzeczywiste, prawdziwe”. Odnośniki zdrowotne mają się znaleźć także na opakowaniach produktów i w reklamie. (“BrandRepublic”)