M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Digitals i UM wesprą linię Soraya Men Energy

Joanna Niewiadomska | 18 stycznia 2018, 06:00

Orkla Care wprowadza nową linię kosmetyków dla mężczyzn.

Firma Orkla Care wprowadza nową linię kosmetyków dla mężczyzn pod marką Soraya Men Energy. Firma nie podaje na razie terminu kampanii reklamowej, ale wiadomo, że Linia będzie wspierana w digitalu, social mediach, u blogerów oraz będzie aktywacja w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada agencja The Digitals. Media dla Orkla Care planuje i kupuje UM.

Na linię Men Energy składają się kremy, balsamy po goleniu i preparaty do mycia twarzy dla mężczyzn po 30., 40. i 50. roku życia. Składnikiem tych kosmetyków jest fito-tauryna, która działać ma pobudzająco i przeciwzmarszczkowo. Proponowane ceny produktów wynoszą od 15,99 zł do 24,99 zł.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,