M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netflix zaprosił influencerów do projektu specjalnego

Piotr Machul | 19 stycznia 2018, 06:00

To projekt zakładający przygotowanie specjalnych produkcji inspirowanych jednym z seriali Netfliksa.

Netflix, właściciel serwisu sVoD i producent telewizyjny, zaprosił polskich influencerów do projektu specjalnego "Czarne lusterko". Zaangażowani w projekt influencerzy to: Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i Emce Kwadrat. Stworzyli oni własne historie filmowe zainspirowane serialem "Czarne lustro", jednej z najnowszych produkcji Netfliksa. "Czarne lusterko" to seria czterech filmów krótkometrażowych utrzymanych w klimacie produkcji kryminalnych. Są to filmy: "Rozstanie" Krzysztofa Gonciarza, "Suma szczęścia" Martina Stankiewicza, "69.90" Emce Kwadrat i "1%" Grupy Filmowej Darwin.

Wszystkie odcinki będzie można oglądać na profilu Netfliksa w mediach społecznościowych oraz na kanałach YouTube ich twórców. Producentem wszystkich czterech filmów jest Netflix.

Czytaj więcej na temat: