Zagranica

Odnalezione prosiątko w kampanii Santandera

Agencja Arnold Worldwide naucza o obsłudze klienta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgpjYPZDqh7k%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania Santander Banku. Jedną z bohaterek jest rozbrajająca animowana świnka-skarbonka, która gubi się kilkuletniej dziewczynce i zostaje uratowana przez przypadkowego przychodnia. Wybawcą okazuje się bankier Santandera, a stęsknione prosiątko trafia do właścicielki. Santander w kampanii podkreśla traktowanie pieniędzy swoich klientów z szacunkiem. Za kreację kampanii odpowiada agencja Arnold Worldwide.

(AdWeek)