M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carrefour poprawił w 2017 r. wynik o 5,5 proc.

Joanna Niewiadomska | 19 stycznia 2018, 06:00

W tych samych sklepach poprawił sprzedaż o 3,6 proc.

Carrefour ogłosił wstępne wyniki za 2017 r.

W Polsce firma wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 2 mld zł. Oznacza to wzrost ogółem (po stałym kursie walut, z uwzględnieniem stacji benzynowych) o 5,5 proc. rok do roku. W ujęciu lfl (czyli porównując te same punkty sprzedaży) sklepy sieci poprawiły wynik 3,6 proc w porównaniu z 2016 r. W samym czwartym kwartale obroty Carrefoura w Polsce wyniosły 612 mln zł, czyli o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Ogółem grupa Carrefour wygenerowała w 2017 r. sprzedaż w wysokości 88,2 mld euro, czyli o 2,7 proc. większą niż rok wcześniej. Na 23 stycznia br. zapowiedziano ogłoszenie planów transformacji Grupy.

 

Czytaj więcej na temat: