M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jula wypracowała 17-proc. wzrost sprzedaży

Joanna Niewiadomska | 22 stycznia 2018, 06:00

Przyczyniła się do tego m.in. kampania "Romeo i Jula".

Sieć multimarketów Jula pochwaliła się 17-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży w Polsce. Tomasz Wienke, country manager firmy w Polsce, powodów sukcesu doszukuje się w obranej w 2016 r. strategii dopasowującej model operacyjny do lokalnego rynku i opierającej się na wielokanałowości sprzedaży oraz połączonej z nią komunikacji marketingowej.

Kampania "Romeo i Jula" była pierwszym w historii firmy przypadkiem wdrożenia komunikacji marketingowej poświęconej wyłącznie jednemu rynkowi. Za kreację odpowiadała All About Content, za zakup mediów telewizyjnych – Starcom, a za zakup mediów online – Media Plus.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,