M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spotify organizuje akcję Adoptify

( red. ) | 23 stycznia 2018, 06:00

Serwis streamingowy robi użytek z wyników badań.

Ostatnie badania przeprowadzone na Uniwersytecie w Glasgow wykazały, że każdy pies ma niepowtarzalny gust muzyczny. Serwis streamingowy Spotify postanowił wykorzystać wyniki badań nie tylko na potrzeby nowej kampanii, ale również w celu organizacji akcji zachęcającej do adopcji psów. Akcja Adoptify została przeprowadzona dla schroniska psów w Monachium. Zachęca do wyboru psa na podstawie jego preferencji muzycznych, które będą również zgodne z preferencjami przyszłego właściciela.
Za kreację akcji odpowiada agencja Serviceplan. Psi bohaterowie kampanii to szczenięta i stare psy, rasowe i mieszańce. Zachwycają się indie rockiem, muzyką klasyczną, a nawet electro.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: ,