Nowa oferta programowa wsparta zostanie kampanią przygotowaną przez agencje Huta 19 i Starcom.
Zdaniem Daniela Reszki, vice president youth & emerging brands CEE w Viacom International Media Networks Polska, wprowadzenie nowego pasma ma na celu stworzenie jeszcze bardziej komplementarnej oferty programowej. W kolejnych miesiącach do pasma Comedy Central Extra będą dołączane kolejne programy, w tym również premierowe filmy oraz seriale.
Wprowadzenie bloku zostanie wsparte kampanią promocyjną, obejmującą telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Huta 19, za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Comedy Central Family to drugi kanał komediowy należący do VIMN Polska. Kanał dostępny jest dla abonentów większości platform cyfrowych i operatorów, dociera do około 6,1 mln gospodarstw domowych. Od 9 stycznia br. kanał jest dostępny w jakości high definition (HD).
Czytaj więcej na temat: Starcom, Comedy Central Family, Viacom International Media Networks Polska, Huta 19, Daniel Reszka