Kraj

Burda przedłużyła licencję na wydawanie magazynu "Glamour"

Firma planuje poszerzanie oferty dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty.

 Burda International Polska przedłużyła licencję Condé Nast na wydawanie miesięcznika “Glamour”.

Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa z Condé Nast zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza unikalna wizja rozwoju “Glamour” na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i wspaniałego dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców, jak i czytelników – powiedział Alexander Sorg, CEO Burda International Poland.

Licencja da wydawnictwu możliwość kontynuowania rozwoju brandu w Polsce oraz poszerzania oferty dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty w ramach: magazynu, mediów społecznościowych (ciągle rosnące: Instagram ponad 113 tys. obserwujących i Facebook ponad 178 tys. fanów), strony WWW (PV 3158 343, RU 356 479), e-commerce oraz wydarzeń specjalnych.