Kraj

Villain Brand Design przygotowała nową identyfikację marki Fit & Eat

Marka należąca do firmy Brzezińscy s.c. odświeża wizerunek.

Villain Brand Design przygotowała nową identyfikację marki Fit & Eat
Marka cateringu dietetycznego Fit & Eat, należąca do firmy Brzezińscy s.c., inwestuje w nową identyfikację wizualną. Nowy logotyp ma podkreślać podstawowe cechy marki i samego produktu – prostotę, transparentność, wysoką jakość i naturalne pochodzenie.

Za projekt odpowiada studio Villain Brand Design, należące do grupy komunikacji marketingowej Upside.

Nowy logotyp wykorzystuje typografię opisaną kształtem talerza, a prosta jednoelementowa typografia ma wskazywać na prostotę i transparentność marki. Symbol talerza to odwołanie się do wysokiej jakości dań oferowanych przez Fit & Eat. Natomiast niebiesko-zielony gradient, który przenika cały znak, ma pokazywać lekkość dań i ich naturalne pochodzenie.

Właścicielami marki Fit & Eat są Joanna i Dariusz Brzezińscy. Joanna Brzezińska jest dietetykiem, natomiast Dariusz trenerem, wielokrotnym mistrzem Polski w kulturystyce klasycznej i fitnessie sylwetkowym. Obecnie z oferty Fit & Eat korzysta ok. 150 klientów. Głównie są to przedsiębiorcy, biznesmeni, menedżerowie, a także celebryci. Wśród tych ostatnich znaleźli się m.in. Karolina Gruszka, Agata Młynarska, Paweł Małaszyński czy Piotr Adamczyk.

Villain Brand Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Creative partnerem w spółce, będącej częścią grupy komunikacyjnej Upside, jest Przemysław Słodkowski (z Upside związany w latach 2012-2015).