Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce, w związku z czym klienci używający najnowszej wersji programu mogą robić zakupy przez telefon. Wystarczy skorzystać z opcji „mCarrefour”, znajdującej się w rozwijanym menu. W sprzedaży przez aplikację dostępny jest pełen asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Na razie usługa działa tylko na terenie Warszawy. Carrefour zapewnia, że zamówienie złożone w ten sposób do godziny 16 będą dostarczone tego samego dnia. Dostawa zakupów zrobionych przez aplikację mobilną jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 120 zł, poniżej płaci się za nią 19,90 zł.
– Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, wielokanałowe środowisko zakupowe – powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska.
Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.
Firma udostępniła także nową formę odbioru zakupów – Carrefour Drive – dla zmotoryzowanych klientów. Obecnie w ten sposób można odebrać zakupy w CH Atrium Targówek. Od pewnego czasu do odbioru zamówień składających się wyłącznie z produktów spożywczych można wybrać również odbiór w jednym z 26 Coolomatów zlokalizowanych w Warszawie.
Więcej o e-commercowych ambicjach Carrefoura pisaliśmy 24 stycznia br.