Zagranica

Lego Foundation, Unilever i IKEA Group powołują Real Play Coalition

Projekt ma na celu wspieranie i umożliwianie dzieciom rozwoju i nauki poprzez zabawę.

Lego Foundation, Unilever (marki OMO i Persil) i IKEA Group, ze wsparciem National Geographic jako partnera medialnego, powołały Real Play Coalition, aby zwiększać świadomość kluczowej roli zabawy w rozwoju dzieci. Koalicja została ogłoszona podczas World Economic Forum Annual Meeting w Davos.

Powołując koalicję, firmy zaangażowały się w stworzenie ruchu, który postrzega zabawę nie tylko jako czynność, która pozwala dzieciom być dziećmi, lecz coś, co pobudza ich rozwój i naukę. W porozumieniu z dziećmi, rodzicami, nauczycielami, partnerami biznesowymi, organizacjami pozarządowymi, udziałowcami i społeczeństwem, Real Play Coalition będzie wspierać i umożliwiać dzieciom rozwój i naukę poprzez zabawę.

Za projekt odpowiedzialni są: Jesper Brodin, president i CEO IKEA Group, John Goodwin, CEO Lego
Foundation, Paul Polman, CEO Unilever, Gary Knell, president i CEO National Geographic.