M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hanna Baka zostaje dyrektorem Stopklatki TV

Katarzyna Kacprzak | 31 stycznia 2018, 06:00

Będzie odpowiedzialna za strategię programową i marketingową kanału.

Hanna Baka obejmuje stanowisko dyrektora kanału Stopklatka TV i będzie zarządzać wszystkimi działami w strukturze Stopklatka SA. Zastępuje na tym stanowisku Beatę Ryczkowską, która przechodzi ze spółki Stopklatka SA do Kino Polska TV SA, o czym informujemy w tym wydaniu MMP24.

Hanna Baka odpowiedzialna będzie za strategię programową i marketingową Stopklatka TV. Obejmie także nadzór nad wszystkimi działaniami operacyjnymi związanymi z kanałem. Jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w branży telewizyjnej. Przez 18 lat pracowała w Canal+ i Canal+ Cyfrowym, gdzie pełniła m.in. funkcję dyrektora kanału Ale Kino+, odpowiadając za działania związane z tą marką, w tym za strategię, zakupy programowe i ramówkę. Następnie była dyrektorem programowym Fokus TV, a ostatnio dyrektorem programowym kanału Metro.

Do zespołu Stopklatki TV wraz z początkiem lutego dołącza również Magdalena Błasiak-Bielińska jako dyrektor ds. zakupów programowych. Magdalena Błasiak-Bielińska związana była wcześniej m.in. z Canal+, Monolith Films, a ostatnio z kanałem Metro.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,