M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mood Media tworzy logo zapachowe Arkadii

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2005, 00:00

Mood Media, firma specjalizująca się w usługach z zakresu tzw. marketingu sugestywnego, tworzy logo zapachowe dla Arkadii. W centrum handlowym...

Mood Media, firma specjalizująca się w usługach z zakresu tzw. marketingu sugestywnego, tworzy logo zapachowe dla Arkadii. W centrum handlowym montowane są właśnie tzw. dyfuzory - urządzenia emitujące zapach wybrany przez klienta. W najbliższych tygodniach w Arkadii zacznie się unosić wiosenny zapach Eau Fraiche. Mood Media oferuje klientom również aranżację audiowizualną. W Polsce firma pracowała m.in. dla Multikina, Casinos Poland i Auchan. Jak mówi Paulina Bartosik, marketing director Mood Media, wyniki badań prowadzonych na europejskich rynkach pokazują, że dzięki odpowiednio dobranym kompozycjom muzycznym i zapachowym klienci spędzają średnio o 15,9 proc. więcej czasu w sklepie. Zapachy i dźwięki z laboratorium Mood Media konsultowane są z psychologami, znajdują różne zastosowania - mogą pobudzać, uspokajać, relaksować lub stymulować do działania. Cennikowy miesięczny koszt eksploatacji dyfuzora zapachowego to 309 zł (w cenę wliczony jest wkład zapachowy i serwis urządzenia). Gama zapachów Mood Media liczy ponad 400 podstawowych nut, ale zapachy mogą być też przygotowane na indywidualne zamówienia klienta. Grupa Mood działa od 1954 r., pierwszy oddział firmy powstał we Francji. Obecnie Mood ma swoje przedstawicielstwa w 19 krajach Europy, w Polsce firma zainaugurowała działalność w 2003 r. W dziedzinie marketingu zapachowego na polskim rynku konkuruje z ConSensus Technology. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,