M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare kupuje producenta wody

Katarzyna Woźniak | 1 lutego 2018, 06:00

Właściciel marek Frugo i Black Energy Drink nabywa producenta wody Ostromecko.

FoodCare kupuje Wody Mineralne Ostromecko. Prezes firmy Wiesław Włodarski ma bogate plany co do aktywności firmy w kategorii wody. Jego zdaniem Ostromecko ma źródła pozwalające na roczne obroty na poziomie 500 mln zł. Taki jest też cel sprzedażowy do zrealizowania na kolejnych 5 lat.
Jak poinformował "Puls Biznesu", obecnie Wody Mineralne Ostromecko, które od 1991 r. należały do Leszka Bokieja, a wcześniej m.in. do spółdzielni (firma chwali się korzeniami sięgającymi 1570 r.), mają (zdaniem nabywcy) ok. 20 mln zł rocznych przychodów.
Jak wynika z danych Euromonitora international, rocznie na wodę butelkowaną wydajemy ponad 6,1 mld zł, z czego prawie 4,9 mld zł w sklepach, a resztę m.in. w restauracjach. Na rynku szczególnie wyraźnie zaznacza się sprzedaż detaliczna wody i kanał HoReCa. W kanale HoReCa jednym z liderów jest Cisowianka Perlage, która najprawdopodobniej będzie głównym rywalem Ostromecka.
FoodCare podkreśla, że obecnie trwają prace nad zmianą opakowania wody i jej pozycjonowaniem. FoodCare pracuje też nad sprawną siatką dystrybucji – obecnie ma 59 dużych dystrybutorów w Polsce i na świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,