Carlsberg Polska, producent piwa m.in. pod marką Harnaś, już po raz 12, startuje z promocją podkapslową, tym razem pod nazwą “Rekordowa kumulacja”. Akcja potrwa do końca września br. W tym roku marketer przewidział największą w historii pulę nagród – 18 mln puszek piwa Harnaś (łączna wartość: 36 mln zł).
Mechanika loterii jest prosta – kupując butelkę lub puszkę piwa ze specjalną etykietą loterii, konsument może sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej. Jej realizację Carlsberg zlecił agencji promocyjno-reklamowej Smolar Robert Wojkowski z Łodzi.
Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego, emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych – TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).