Kraj

Harnaś - "Rekorodowa kumulacja"

Rekordowa pula nagród w 12-letniej historii akcji: 36 mln zł. Loterii towarzyszy kampania reklamowa z nowym spotem TV, działaniami w internecie, materiałami POS w sklepach oraz kampanią outdoorową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcsWzJXNcYD0%22%7D
Carlsberg Polska, producent piwa m.in. pod marką Harnaś, już po raz 12, startuje z promocją podkapslową, tym razem pod nazwą “Rekordowa kumulacja”. Akcja potrwa do końca września br. W tym roku marketer przewidział największą w historii pulę nagród – 18 mln puszek piwa Harnaś (łączna wartość: 36 mln zł).

Mechanika loterii jest prosta – kupując butelkę lub puszkę piwa ze specjalną etykietą loterii, konsument może sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej. Jej realizację Carlsberg zlecił agencji promocyjno-reklamowej Smolar Robert Wojkowski z Łodzi.

Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego, emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych – TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).