Kraj

Pepsi wspiera nowe warianty smakowe [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fz3VdJVrRNrw%22%7D
PepsiCo wprowadziło na rynek dwa nowe warianty smakowe Pepsi – Wild Cherry i Lime. Launch komunikowany jest w mediach. Kampania obejmuje telewizję, social media (Facebook, Instagram i Snapchat), online wideo, display i search.

Sieciową agencją reklamową Pepsi jest BBDO. Wsparcie online jest po stronie VML Poland i Deloitte Digital. Media dla PepsiCo planuje Media Direction OMD.