Kraj

Stępniewski i Drewnowski w zespole agencji interaktywnej Orbita

Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę...

Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę rozpoczął Andrzej Stępniewski, wcześniej związany z takimi firmami jak Jaaz czy Media Forum. Jednocześnie stanowisko creative directora objął Piotr Drewnowski, mieszkający na stałe w Szwajcarii absolwent wydziału architektury na Politecnico di Milano. Jest to jego pierwsza praca w Polsce, poprzednio pracował m.in. dla Intosens ag. Zürich (creative director), Publicis Zürich (art director) oraz jako freelancer dla Ogilvy Milano, Memphis, Elio Fiorucci i Rizzoli DeAgostini. W Orbicie Piotr Drewnowski zajmie się opieką artystyczną nad pracami dla klientów Orbity (m.in. Nepentes) oraz projektami prowadzonymi na zlecenie agencji NoS/BBDO (m.in. Masterfoods, DaimlerChrysler). Orbita w 2004 roku przeprowadziła kampanie takich marek jak: Neostrada TP, Snickers, Snickers Super, Frolic, Chrysler 300C, Jeep Grand Cheerokee, AspirinC oraz SOS Wioski Dziecięce (kampania społeczna), a także stworzyła prezentacje multimedialne dla Pionu Multimediów TP (Elementarz Internauty), Johnnie Walker Black Label (Przewodnik Konesera), Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz GEpard. (JP)