M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mattias Klum reklamuje usługi wyszukiwarki Kayak

Katarzyna Woźniak | 6 lutego 2018, 06:00

Firma zapewnia w nowej kampanii, że zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wyjazdu.

Wyszukiwarka Kayak zaprosiła do współpracy przy kreacji nowej kampanii Mattiasa Kluma – fotografa i producenta filmowego. Nowe działania promocyjne mają pokazywać, jak odpowiednie zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał wyjazdu.
Wyszukiwarka rozpoczyna 2018 r. z nową strategią pozycjonowania marki opartą na dążeniu do oferowania najlepszych narzędzi do planowania podróży. Spot rozpoczyna kampanię 360 stopni i nakręcony został w RPA.
Działania promocyjne obejmą emisję spotów w telewizji oraz zintegrowaną reklamę w internecie.
W pierwszym etapie kampanii emitowane są 30-sekundowe filmy pokazujące Mattiasa Kluma podczas pracy, gdy z bliska fotografuje dziką przyrodę Afryki. Oprócz spotu z fotografem w ramach kampanii powstały również filmy przedstawiające najpopularniejsze funkcje serwisu: wyszukiwanie hoteli i lotów oraz prognozę cen. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Style, TVN Turbo) i Polsat (Polsat 2, Polsat News), w stacjach filmowych (Ale Kino, AXN, Comedy Central, Fox, Polsat Film, SPI Filmbox) oraz muzycznych, sportowych i tematycznych, m.in.: MTV Polska, Canal+Sport, Discovery, National Geographic, Food Network czy Domo.
Nowa reklama jest drugą odsłoną kampanii Kayak Travel Pro prowadzonej w Polsce oraz na wybranych rynkach europejskich. W jej pierwszej części, która rozpoczęła się w grudniu 2017 r., wystąpił znany snowboardzista Jeremy Jones. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD, a działania koordynuje wewnętrzny zespół Kayak.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,