M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Formalny finał integracji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions

Katarzyna Kacprzak | 7 lutego 2018, 06:00

Agencja planuje powołanie komórki innowacyjno-labowej skoncentrowanej na technologiach VR, IoT.

Saatchi & Saatchi zamyka czteroletni okres integracji wewnętrznej formalnym przejęciem Interactive Solutions. Firma będzie kontynuowała działalność w oparciu o dwa biura w Warszawie i Poznaniu. Agencją liczącą 400
osób kieruje Krzysztof Andrzejczak.

W perspektywie najbliższych kwartałów Saatchi & Saatchi IS skoncentruje się m.in. na: e-commerce skupionym na globalnych partnerstwach; dalszym rozwoju obsługi fullservice’owej klientów lokalnych oraz projektów, gdzie agencja jest hubem regionalnym; rozwoju w obszarze creative-technologies, czego częścią będzie powołanie komórki innowacyjno-labowej skoncentrowanej na technologiach VR, IoT.

Celem przejęcia IS przez Saatchi & Saatchi Poland w 2013 r. było wzmocnienie oferty komunikacji zintegrowanej w Polsce, a także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Agencja powiększyła portfolio klientów, z których najwięksi to: P&G, Coty, Duracel, BP, Merck, Mars, JBB, Microsoft, GSK, JDE, Visa, Mattel, IKEA.

Czytaj więcej na temat: , ,