M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trwa kampania fundacji Rak’n’Roll

Katarzyna Kacprzak | 7 lutego 2018, 06:00

W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn & Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.

Trwa nowa kampania fundacji Rak’n’Roll po hasłem „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe.

Kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki uwarzył dla Fundacji piwo o nazwie „KRS 0000 338 803”. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo została zaprojektowana, tak aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej. Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji zostanie rozdystrybuowane w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju.

Kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów” towarzyszyć będzie cykl wydarzeń wspierających w największych miastach Polski. Na potrzeby akcji stworzone zostaną też tematyczne plakaty. Twarzami kampanii zostali podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn & Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,